miércoles, 3 de diciembre de 2014

Knitsonic Fingerless Mitts




CA:
Els guants Knitsonic Fingerless Mitts de Feliciti Ford son una proposta fresca i primaveral per a contrarestar els dies freds i grisos del hivern.  
Teixits originalment amb llana shetland de gruix fingering ( 1- super fine) es poden teixir amb qualsevol altre llana de gruix similar com per exemple seria la llana tipus Sock.
A naturalmente lanas  podreu trobar una amplia gama de colors de llana shetland, en concret la Shetlandsuld de BC Garn, 100% llana de ovella shetland, en troques de 100gr i 450metres.
  
ES:
Los guantes Knitsonic Fingerless Mitts de Feliciti Fordson una propuesta fresca y primaveral para contrarrestar los días fríos y grises del invierno.
Tejidos originalmente con lana shetland de grosor fingering (1- super fine) se pueden tejer con cualquier lana de grosor similar como por ejemplo sería la lana tipo Sock.
En naturalmente lanas podréis encontrar una amplia gama de colores de lana shetland, en concreto la Shetlandsuld de BC Garn, 100% lana de oveja shetland, en madejas de 100gr y 450metros.




No hay comentarios:

Publicar un comentario