domingo, 5 de enero de 2014

Carta als Reis d’Orient / Carta a los Reyes Magos


Jawoll Magic Dégradé

Invicta Everest















Benvolguts Reis d’Orient

 

Ja sabeu que normalment no demano res, que accepto agraïda tots allò que em porteu, però aquest any m’he armat de valor i m’atreveixo a demanar-vos un petit favor.
·         Si us plau, no em regaleu mocadors de seda, regaleu-me la seda per que jo me’ls teixeixi. 
·         No em regaleu un jersei o una jaqueta, regaleu-me la llana per que me la pugui fer jo.
·         Els mitjons de llana que tant desitjo, no me’ls porteu, porteu-me la llana que necessito per fer-me’ls jo mateixa.
·         Aquell barret, bufanda i guants a conjunt, no els vull, porteu-me la llana que ja me’ls teixiré jo.
Només us demano que em porteu la matèria primera, jo ja faré la resta; segurament estalviareu i podreu regalar alguna joguina a un nen necessitat, i jo tindré un regal doble: la llana i moltes hores de plaer teixint.

Una abraçada ben forta,

Jo
 
Sarah Tweed
Mille Colori

Silkbloom Extra Fino
Shetlandsuld





























Queridos Reyes Magos


Sabéis que no acostumbro a pedir nada, que siempre acepto agradecida todo lo que me traéis, pero este año me atrevo a pediros un pequeño favor.
·         Por favor, no me regaléis pañuelos de seda, regaladme la seda para que yo me los teja.
·         No me regaléis un jerséis o una chaqueta, regaladme la lana para que me la pueda hacer yo misma.
·         Los calcetines de lana que tanto deseo, no me los traigáis, traedme la lana que necesito para hacérmelos yo misma..
·         Aquel conjunto de gorro, bufanda y guantes, no los quiero, traedme la lana que ya me los tejeré yo.
Solo os pido que me traigáis la materia prima, yo haré el resto; seguramente os saldrá mejor de precio y podréis regalarle un juguete a un niño necesitado, y yo tendré un regalo doble: la lana y muchas hora de placer tejiendo

Un abrazo,

Yo

Kim Color



No hay comentarios:

Publicar un comentario