lunes, 7 de octubre de 2013

Laia


Laia es un coll llarg,esponjós i gruixut però no massa. Teixit en gra d'arròs de 2x2 per poder ser totalment reversible, han calgut 2 cabdells de llana INCAWOOL per aconseguir un llarg de 170cm x 20 cm d'alçada. Aquestes dimensions, que es podrien anomenar exagerades, son les que permeten que es pugui portar amb tres voltes senceres al voltant del coll, evitant de manera efectiva l'entrada d'aire fred a les zones del coll, nuca i escot que volem protegir.   
Es pot descarregar el patró de forma garuïta a RAVELRY, i espero que d'aqui a uns dies estigui també disponible a la botiga, en el nou apartat Patrons.

Laia es un cuello largo, esponjoso y grueso pero no demasiado. Tetejido en grano de arroz de 2x2 para poder ser totalmente reversible, se han utilizado 2 ovillos de lana INCAWOOL para obtener un largo de 170cm x 20 cm de alto. Estas dimesiones, que se pueden considerar exageradas, son las que permiten que se pueda llevar con tres vueltas alrededor del cuello y evitar de forma efectiva la entrada de aire frio en las zonas del cuello, nuca y escote que deseamos proteger.   
El patrón se puede descargar de forma gratuita en  RAVELRY, y espero que dentro de unos dias también esté disponible en la tienda, en el nuevo apartado Patrones.

No hay comentarios:

Publicar un comentario